Traductor (Translator)

dijous, 22 de setembre del 2011

Laspaúles - Osca

Aquarel·la de 40 x 60 cm. paper Arches de 300 gr/m2.
Aquesta és una de les aquarel·les que vaig fer a la trobada d'aquarel·listes al poble del Pirineu aragonès Lespaúles, organitzada per l'Agrupació d'Aquarel·listes d'Aragó del cap de setmana passat. Allà ens vam trobar uns quaranta pintors a l'aigua, en un ambient de germanor i entranyable companyia, compartint idees sobre l'art, en especial, lògicament, del món aquarel·lístic, en un ambient d'acolliment i cordialitat per part del poble de Lespaúles, a qui els organitzadors van prometre tornar l'any vinent. Si hi van, hi tornaré.

5 comentaris:

jose luis lópez (Kubi) ha dit...

Ya te lo he dicho alguna otra vez: me encantan tus verdes y azules. La composición es muy buena y los reflejos del agua y la luz, de lujo. Excelente.
Un abrazo.

Raimundo Lopez ha dit...

Se nota que disfrutaste con este tema, Rafael.
La acuarela es preciosa y hay que felicitarte!
Un abrazo.

Jose Sanchez ha dit...

enhorabuena una gran acuarela.
me llaman la atencion tus colores, son fantasticos.
un saludo.

joshemari ha dit...

Rafael, te felicito por esta acuarela que es una de las mejores que he visto tuyas, aunque eso de calificar como la mejor esta obra, es muy difícil porque casi todos los que haces son de grandísima calidad. Pero hoy, al tener esta delante, tengo que confesarte que me ha impactado mucho. Esos azules y esos reflejos en el agua son geniales.
fantástico.
Un abrazo.

Sadeu ha dit...

aparte de la belleza que tiene esta acuarela, le veo mucha fuerza. : )