Traductor (Translator)

dimecres, 2 de setembre del 2009

La casa de les Punxes (Barcelona)

DSC_0882

Aquarel·la 26 x 37 cm. Paper Guarro-Canson de 270 gr. Gra fi.

Avui, quan ens hem trobat els components de la “colla del dimecres” al davant de la Casa de les Punxes, edifici modernista construít l’any 1905 segons projecte de l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch, el dia estava emboirat i trist, fins i tot hi ha hagut un moment en que han caigut quatre gotetes. El dia ha seguit amb la mateixa tònica fins ben avançat el matí. No ha sigut fins ben bé les dotze que no ha sortit tímidament el sol, amb una timidesa que ha anat perdent poc a poc, fins que a l’hora de la tertulia cervesera ha lluït plenament, recordant-nos que encara és estiu.

Avui, tant la meteorologia com l’aquarel·la, ni Fu ni Fa. Ja vindràn dies millors.

Hoy cuando nos hemos encontrado los componentes de la “Colla del dimecres” delante de la “Casa de les Punxes”, edificio modernista construido en el año 1905 según proyecto del arquitecto Josep Puig i Cadafalch, el día estaba nublado y triste, incluso ha habido un momento en el que han caído cuatro gotitas. El día ha seguido con la misma tónica hasta bien avanzada la mañana. No ha sido hasta cerca de las doce que ha salido tímidamente el sol, con una timidez que ha ido perdiendo poco a poco, hasta que a la hora de la tertulia cervecera ha lucido plenamente, recordándonos que todavía es verano.

Hoy, tanto la meteorología como la acuarela, ni Fu ni Fa. Ya vendrán días mejores.

10 comentaris:

Feliu Compte Fontrodona ha dit...

Encare queden fulles per pintar.
de totas maneras m'ha agradad molt

felicitats

Fernando Pena ha dit...

Rafael,
a pesar de los pesares has logrado un muy buen resultado

Fábio Cembranelli ha dit...

Você é o artista da luz mesmo, que aquarela linda!

M. Antònia ha dit...

Hola Rafel, veig que encara que faci tanta calor no et repercuteix en la pintura. Felicitats per tot l'exposat aquí aquestes setmanes.

vanina barañao ha dit...

A mi me gusta mucho tu trabajo, sobre todo las pinceladas sueltas de los verdes y la luz, un saludo

masmoulin ha dit...

J'aime beaucoup ce paysage urbain. C'est très lumineux

cardesin ha dit...

Rafael
Y yo que pensaba que habiais tenido un tiempo esplendido al ver las acuarelas de Raimundo y Joshemari......
Que bueno teneis la facilidad de cambiar el tiempo!!!
A mi me gusta tu acuarela aunque digas ni fu ni fa...
Un abrazo!!
jk

Raimundo Lopez ha dit...

Aunque no te acabe de convencer, las colunnas parecen sacadas de los planos originales de Puig i Cadafalch!

giulia ha dit...

a mi tabien me encanta el paisaje urbano. estais sorprendendo la luz de una manera que a mi todavia no me sale.
felicidades

Jose A. Sencianes Ortega ha dit...

Hola Rafael, sigo tu blog desde hace tiempo pero nunca he dejado un comentario. Me maravilla tu técnica para conseguir sombras y luces, lo mas difícil en la pintura, al menos para mi. Un saludo