Traductor (Translator)

dijous, 8 d’octubre del 2009

Claustre de l’església de la Concepció - Barcelona

DSC_0963

Aquarel·la 20 x 30 cm. Paper Waterford de 300 gr. Gra fi.

L’èxit de les trobades del dimecres va en aument, a l’igual que la setmana passada el nombre de participants ha estat molt elevat: 29. Tres artistes van pintar la façana de l’església, la resta vam estar en l’interior; ja us podeu imaginar quin goig feien vint-i-sis aquarel·listes en un espai tancat i petit com és el claustre de la Concepció.

El éxito de los encuentros de los miércoles va en aumento, al igual que la semana pasada el número de participantes ha sido elevado: 29. Tres de los artistas pintaron la fachada de la iglesia, el resto estuvimos en el interior; ya os podéis imaginar el efecto que hacían veintiséis acuarelistas en un espacio cerrado y pequeño como es el claustro de la Concepción.

6 comentaris:

joshemari ha dit...

Precioso encuadre, Rafael.
Te faltó un poco de luz, allá en la entrada, pero con o sin luz te ha quedado preciosa.
El espacio es algo oscuro y terriblemente bello. Fué al final cuando se nos coló un poquillo el sol alumbrando algunas paredes, pero no los que tu escogiste.
Un saludo, Joshemari

Raimundo Lopez ha dit...

Rafael, coincido totalmente con la opinión de Joshemari. Pero añadiré que has sido el único de todo el grupo que ha tenido la honradez de plasmar la luz y el color que habia en el recinto.
Un abrazo!

cardesin ha dit...

Preciosa obra!! el encuadre la luz todo!!
Saludos

Bueno ha dit...

Hola, Rafael, t´ha quedat molt bé,
vaig estar a punt de pintar el ma-
teix, en fí será la propera.
Jo també estic content per el nom-
bre "in crescendo" de assistents.

Una abraçada!!

Cinta F. Agell ha dit...

Hola Rafel,
M'agrada molt aquest encuadre que has fet, és molt original, has captat la llum que hi havia perfectament, te raó el Raimundo ets l'únic que ha pintat el dia que feia, que vist en el teu quadre quasi que m'agra més que si fes sol, perqué te un aire més romàntic.
Una abraçada. Cinta

lupus ha dit...

Te le he dicho, Rafel, me gustan cada vez más tus acuarelas, ésta además tiene una muy buena perspectiva, tienes un buen ojo clínico, una buena mente y una mano obediente a esa mente.

Un abrazo.

Enrique.