Traductor (Translator)

dissabte, 12 de juny del 2010

Dia plujós a Montjuic

Aquarel·la de 35 x 26 cm. paper Hahnemühle Aniversary edition, de 425 gr. gra fi.
Aquest dimecres no vaig tenir el dia gens fi i la conseqüència va ser una aquarel·la molt bruta i desgavellada. Una vegada a casa no em vaig atrevir a posar-la al bloc, però tampoc vaig perdre les esperances d'adecentar-la una mica. La vaig posar sota l'aixeta i la vaig netejar de tot el color que vaig poder i sobre el que va quedar vaig tornar a la brega. Tots sabem que quan una aquarel·la no ha sortit bé ja està sentenciada, no obstant després de l'operació ja no m'ha fet tanta basarda penjar-la.

3 comentaris:

KARLITOS ha dit...

Me gusta el personaje , la textura que das y la sensacion húmeda tan bien conseguida , enhorabuena.

Juan Antonio Torrón Castro ha dit...

Increhible lo que has conseguido, yo pensaba que acuarela mal, era acuarela perdida. Te ha quedado preciosa y hasta parece que moja, la lluvia.

Un saludo.-

Arti ha dit...

Beautiful sketch! Lovely reflections...