Traductor (Translator)

dimarts, 28 de juliol del 2009

Racó Tianenc

Pujals.jpg

Oli s/tela, 25F (81 x 65 cm).

Una bona part dels records més entranyables i que m´han marcat més en la meva vida com a artista pintor, la formen els concursos de pintura ràpida. Amb el temps els he anat deixant de banda per diferents circumstàncies que van anar refredant  l’entusiasme d’altres temps. No obstant de tan en tant encara em proporcionen alguna alegria, com és el cas d’aquest quadre de Tiana, amb el que l’any 2006 vaig guanyar el primer premi en la categoria de pintura a l’oli. Tiana era per a mí l’assignatura pendent; a còpia de participar-hi, havia guanyat la majoria dels diferents premis que es concedeixen cada any, però mai el primer. Quan ja ho donava per impossible va caure. No cal dir que la satisfacció va ser enorme i que el veredicte va premiar, crec jo, més la constància que qualsevol altra virtud del quadre.

Una buena parte de los recuerdos más entrañables y que me han marcado más en mi vida como artista pintor, la forman los concursos de pintura rápida. Con el tiempo los he ido dejando de lado por diferentes circunstancias que han ido enfriando el entusiasmo de otros tiempos. No obstante de cuando en cuando aún me proporcionan alguna que otra alegría, como es el caso de este cuadro de Tiana, con el que el año 2006 gané el primer premio en la categoría de pintura al óleo. Tiana era para mí la asignatura pendiente; a base de participar había ganado la mayoría de los diferentes premios que se conceden cada año, pero nunca el primero. Cuando ya lo daba por imposible cayó. No hace falta decir que la satisfacción fue enorme y que el veredicto premió, creo yo, más la constancia que cualquier otra virtud del cuadro.

4 comentaris:

Bueno ha dit...

Hola Rafael, no m´estranya, guanye-
ssis premi per "Racó Tianenc",
m´agrada molt, llum, color, composi-
ció, tot, felicitacions!
Els de Terol i Tarragona, en la teva
línea, artista.

Una abraçada i fins demá!

joshemari ha dit...

Rafael, es imposible que te dieran el premio por la constancia, después de ver y admirar esta maravillosa obra. Es imposible!
Te la dieron porque dudo que hubiese otro mejor que el tuyo.
Es genial!
Aunque con un poco de retraso (entonces aún no tenía la suerte de conocerte) te felicito por este premio!
Un abrazo, Joshemari

lupus ha dit...

Manífico óleo, Rafel, fantástico, qué luz....

Un abrazo,

Enrique.

rafael pujals ha dit...

Muchas gracias a todos, vuestros comentarios son nuevas energias para seguir en la brecha.
Un abrazo (bueno, tres)